RSS 2.0

dagens bravader

idag vaknade jag först kl 4 av elicia... hon ville ha ny blöja...
sedan somnade jag om...
vaknade vid 8 igen... så då var det bara att ringa dagis... vaknade inte av klockan och elicia sov ju fortfarande...
så ringde dagis och sa att elicia fortfarande var sjuk.

sedan åt hon frukost, jag var inte sugen på något...
klädde oss och gick ner till minna... hon skulle ju på af möte så jag skulle passa barna så länge.

sedan skulle hon även iväg till bvc med jasse... efter alla hennes möten tog vi det lugnt... käkade och snackade en massa...

på vägen hem så gick jag in på lidl... träffade malin och hennes kompisar vid chipshyllan :P

när vi kommit hem så blev det badet för elicia och sedan somnade hon på soffan... så lyfte in henne i sängen... lika bra... :)

nu sitter jag här och har inte så mycket å göra... men orkar inte göra så mycket heller...

Kommentarer
Postat av: madde

du har full rulle du.kram

2010-06-21 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback