RSS 2.0

Fredag :)

vaknade tidigt... blev frukost och sedan ner till minna för hon hade stort behov av barnvakt...
så jag ställer ju upp... alltid :)

så innan jag gick dit så var jag in och köpte stövlar till elicia :)

sedan upp till minna... hon skulle köra iväg en soffa och lite annat till tippen... och sedan iväg till öob och sådär...
så skickade med henne pengar så hon kunde kolla efter regnkläder till elicia...
barnen var riktigt busiga... men det e ju så det ska vara med barn... elicia sov en stund och det gjorde även jasse...

minna kom tillbaka med jättefina regnkläder :) bild kommer... och sedan stumpor som jag även frågat om hon kunde köpa :)



sedan tyckte jag att elicia blev för grinig sista minuterna så jag tyckte det var dags att knalla hemåt... gick förbi lidl och köpte gurka och cola... sedan fick jag lov att gå till ica för att köpa bananer... :)

nu ligger elicia i sängen, tror hon sover redan... men det e bara bra om hon gör det... eftersom hon e sjuk... man kommer ju ihåg att mamma alltid sa sov så mycket du kan så blir du frisk fortare... vet dock inte om det stämmer men... man lyssnade ju alltid :P

nej, nu ska jag faktiskt ta och sätta mig och göra något annat... orkar inte med 6 timmar på golvet framför datorn idag igen... usch, har fortfarande ont i ryggen efter gårdagens 6 timmar :(

hej hopp

Kommentarer
Postat av: madde

vilka fina regnkläder.godnatt kram

2010-06-18 @ 22:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback