RSS 2.0

härliga helg

fredagkväll kom johnny hit... har faktiskt saknat honom..
så när han väl kommit blev det lite bus med elicia och sedan var det ju dags för henne att sova... vilket det egentligen hade varit länge... men men vad gör man... :P
sedan blev det att johnny spelade lite xbox och sedan blev det en film innan vi skulle sova...

lördag var vi hemma tills på eftermiddagen... blev hemkörd pizza :P
sedan drog vi iväg till minna... var där ett par timmar på tårta och kaffe och sedan så blev det även en pizza ute på cleopatra med minna, roger, marika, jasse och vi :)
jesper var hos minnas föräldrar över natten...

söndag har varit rätt slapp...
jag var över till marko och annicka och lämnade tillbaka transportburen jag lånat för att frakta katterna :) så lämnade elicia med johnny... vilket hade gått jättebra :) såklart
sedan knallade vi ner till tågstaionen för johnny skulle åka med 15.48 tåget... men som var inställt så vi fick vänta på bussen som gick 16.45... hihi... vilket inte gjorde mig något... fick ju extra tid med johnny ju... men samtidigt tråkigt för honom eftersom han hade bestämt med en polare som skulle möta honom 16.05 i etuna vid tåget... men inte mycket att göra åt...
sedan gick jag ner till stan och köpte lite saker hem... sedan hem igen... :)
sitter nu här och har så förbannat ont i nacken... så ska bara skriva klart sedan blir det soffan och någon film :)

elicia ligger redan... hon har smittat mig med ögoninflammation... så imorn blir det att ringa till dagis och säga att hon blir hemma den veckan med... om hon inte blir frisk under veckan såklart... hennes näsa rinner också... hela tiden... taskigt när hon precis börjar dagis :(
men det e sånt man får ta innan de har vant sig vid den miljön...
ne, nu blir det soffan... börjar även få ont i ryggen också...


tack för helgen Johnny... :) vi hade kul som vi även hade förra gången :)

Kommentarer
Postat av: madde

vad glad jag blir för din skull.kram <3

2010-06-20 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback