RSS 2.0

måndagkväll - onsdag

måndagkväll så blev det över flyttning av en massa kartonger så nicke och ragge hjälpte mig med det... väldigt snällt... så två byråer åkte över också... monica hade hand om elicia så länge.. natten mellan måndag och tisdag så försvann mitt internet... så det blev natt tidigt...

tisdag: knallade ner på stan och tog lunch på george...  och då ringde de från jetpak... så efter jag ätit klart blev det att gå upp till nya lägenheten för att ta emot möblerna och grejerna från ikea... :) så nice... så fixade det mesta av grejerna på efter middagen när monica kommit...
trodde det skulle bli att flytta över alla saker denna dag men blev framskjutet till onsdag... 

onsdag: såååååååååååååååååå mysig morgon :)
följde med minna upp till hennes brorsa för att lämna en transportbur som hon lånat när katterna skulle kastreras... blev kaffe där... sedan tog vi en runda upp till min lägenhet så hon fick se den :)
sedan ner på stan och gick upp till minna och tog en kaffe till... sedan upp och hämta hennes barn och sedan gick jag hem och elicia sov en stund... sedan ner till stan igen då jag fått en avi för att kolla om jag hämtat ut paketet eller inte... sedan hem igen och då kom marcus... så jag började messa folk och kolla om någon kunde hjälpa mig med flytten... per kom över... sedan upp till nya då kenneth jobbade över... sedan blev det framskjutet till torsdag (idag) så får se hur det blir med det...
så kollade på lyxfällan och efterlyst sedan blev det sängen :)

Kommentarer
Postat av: madde

hej gumman.ska boka in dig en hel dag snart.det är bara för mycket just nu.kram

2010-06-03 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback