RSS 2.0

midsommardagen

vaknade relativt tidigt...

ragge och maria kom hit ett tag med kaffe och vi tog en fika...
sedan skulle jag iväg ner till hamnen för att träffa kim...
det var riktigt mysigt, tog en fika i hamnen och snackade en hel del...
:)

sedan så var han tvungen att åka hem. men vi fick iaf träffas 1½timme :)

på vägen hem messade jag monica för att kolla om hon var på väg till mig och det var hon :)
så när hon kommit så kollade vi på bedtime stories och natt på museet 2... sedan knallade jag ner till tokmunken... det var riktigt roligt jag och minna hade det :P hahahaha

ja, jag säger då det... efter krogen stängts så gick jag till ugglan och köpte käk till mig och monica och knallade sedan hem... :)
så det blev en nattburgare när jag kom hem kl 3... :P


Kommentarer
Postat av: madde

vad kul för dig att du hittar rätt människor att prata med.kram

2010-06-28 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback