RSS 2.0

onsdag

knallade upp till förskolan till 8...
var där en timme och sedan var det bara att knalla hem... elicia hade fått ögoninflammation på ena ögat... :(
var hemma ett par timmar och jag sov lite och det gjorde elicia med...

efter det knallade vi ner till stan och sedan upp till Danne och Ullis då de skulle passa elicia för jag skulle gå på mitt första föräldramöte...
var iaf uppe hos Danne och Ullis redan vid 15.30... så blev lite kaffe och en massa bus för elicia innan jag drog iväg...

mötet handlade om flytten för förskolan hon går på ska flytta till långbergsskolans lokaler... :)
kanske blir bra i slutändan :) eller vi får ju hoppas det iaf...

sedan knallade jag tillbaka för att hämta elicia... men jag hann inte så långt... de var på väg tilll arver för Danne höll på med deras husvagn... :)
sedan blev det förbi ica en snabbis för att köpa frukost och sedan upp till mina så hon kunde gå över till ica för att handla hon med... sedan hem...

elicia somnade direkt när vi kommit hem :)


Kommentarer
Postat av: madde

stackars liten.kram

2010-06-17 @ 18:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback