RSS 2.0

tisdag - fredag

tisdag var med minna och barna nästan hela dagen

onsdag: var hemma i gamla lyan och fixade lite... sedan blev det att jag gick till minna och hjälpte henne med garderobsdörrarna :) fikade lite och kollade internet...

torsdag: Jasmina fyllde 4år så det blev kaffe och tårta och sedan såg vi studenterna gå genom stan och sedan när de åkte flak genom stan typ 20 varv :P 

fredag: idag har jag varit i gamla lyan och fixat med katterna... packat ihop lite och nu e jag uppe hos minna och umgås lite... :)

ska försöka få lite saker över till nya lägenheten... imorn får jag se vad som händer... ni får ha det bäst... så hörs vi när jag skriver igen :) bilder kommer upp senare  :)

sedan så säger jag grattis till alla som har tagit studenten dessa dagar... :)

tjoo

måste även säga att jag känner nu att jag saknar mina grannar :)

Kommentarer
Postat av: madde

gumman tänker på dig.kram

2010-06-11 @ 18:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback