RSS 2.0

tisdag till torsdag

tisdag: var hos minna, och sedan gick vi ner och elicia fick bada i sjön... första doppet för henne... :) hihi, hon ville ju inte ens gå upp sen... käkade glass och umgicks bara... :)

onsdag: fick mitt paket med filmer jag beställt :) så hämtade ut de... sedan hem någon timme och packade upp dom...
1. Herbie collection
2. natt på museet 2
3. Barna Hedenhös
4. Bedtime stories
5. Avatar
6. Hundtricket
7. Räddningspatrullen 1
8. Cocoon Återkomsten
9. Angel säsong 5
10. Nicke nyfiken 2
11. Narnia Prins caspian
12. Madagaskar 2
13. National treasure
14. National treasure 2
15. Twilight
16. Emma åklagare
17. Janosch Drömvärld
18. Live your dream

när jag väl var hemma så ringde minna och frågade om jag hade lust att komma ner till strandbadet... visst sa jag och då var det elicia som inte ville bada, men jag drog mig i istället... kallt men uppfriskande... :)
sedan hem till minna igen och dra i sig lite kaffe och snacka en massa som vanligt :)

torsdag (idag) idag har jag faktiskt varit nere på stan relativt tidigt... :) träffade madde ett tag och sedan blev det upp till minna... följde med henne och jesper till optikern för att jeppe skulle få nya glasögon... sedan blev det slapp och slö... både på balkongen och inne framför tvn... har det iaf alltid roligt på någe sätt... och det e fan så mycket bättre än att sitta själv :)

nu blir det annat att göra :)

Kommentarer
Postat av: madde

jo jag håller med dig vännen.men men.kram

2010-06-25 @ 08:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback