RSS 2.0

torsdag - nu

torsdag: fick över alla möblerna till nya lägenheten.... fick hjälp av Kenneth, Jonny B, Ragge och Nicke...
så sov första natten i nya lägenheten...elicia somnade direkt i nya och jag var uppe och packade upp en massa saker... :)
sov inne hos elicia den natten på resårmadrassen på golvet... :)

fredag: vaknade  tidigt som fan och sedan kom monica över på håltimmen... sedan kom kerstin över och kollade in nya lägenheten...  efter att monica slutat skolan så kom hon över igen... så vi knallade ner på stan och tog en pizza på mälarens... sedan blev det minigolf med monica och hennes kontaktperson...  efter det glass på slagsta :P

lördag: Minna kom förbi med Jasse och vi gick förbi annicka och marko... sedan blev det ner till minna... elicia och jasse lekte en massa... :) sedan så knallade jag hem när Roger kom för de skulle åka ut till Stallis...
kollade på en film med elicia... happy feet sedan blev det sängen för sötisen...
jag spelade en massa xbox :) leah kom tillbaka efter en natt i stallarholmen...

söndag morgon drog jag iväg till macken för att köpa frukost och då blev det punka på ena däcket på barnvagnen, sedan vid lunch när jag började med maten så skar jag mig på en kniv, senare gick jag över till gamla lägenheten och sedan till nya igen efter att ha fixat lite...
sedan blev det middag och efter det knallade jag över till nicke och drack lite kaffe... knallade hem vid kvart i åtta för att elicia skulle i säng... när hon somnat så började jag skruva ihop köksmöblerna, men insåg rätt fort att jag bara kunde skruva ihop halva stolarna då jag behövde 2 olika skruvmejslar... såååå irriternade...
somnade vid halv 2-2 i natt...

måndag: vaknade vid 7, men somnade sedan i soffan framför tvn...
haha... klantigt...
sedan knallade jag ner till minna och har ringt bredbandsbolaget och folksam... bredbandet har jag tydligen redan fått inkopplat... synd att jag inte visste det lite tidigare... haha... men jag har inte varit sååå desperat efter en dator faktiskt... men jag har behövt hitta på annat att göra för att inte ha tråkigt :P haha... inte så konstigt kanske...



Kommentarer
Postat av: madde

vad duktig du har varit gumman.kram

2010-06-07 @ 15:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback