RSS 2.0

Torsdag

somnade sent/tidigt i morse... kl var säkert 4... elicia blev ju såklart sämre under natten och hade svårt att sova... näsa som rinner och ögoninflammation på båda ögonen istället för bara ett... kanske inte så konstigt som hon kladdar :P

men vaknade runt 8 och då var det bara att gå upp och fixa frukost... såg då även till att fixa internet då jag redan igår såg att lampan som skulle lysa på modemet redan förut lyste :)

vid 10-11 knallade vi ner till stan och in på lidl och köpte våtservetter... sedan upp till minna för kl 13.45 skulle jag till af... mötet där gick väldigt bra... trevlig handläggare :)

så snackade en del och det var en massa som jag måste komma ihåg att göra nu :)

sedan upp till minna igen en stund och sedan var elicia så pass grinig så vi gick hem... lagade mat och sedan så blev det badet för elicia :) har även hunnit att kolla på halva shrek2... hon var väldigt grinig så har lagt henne...

nu ska jag göra annat...

hejsvejs :)


Kommentarer
Postat av: madde

vad heter din handläggare på af??kram

2010-06-17 @ 18:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback