RSS 2.0

besök

igår hade jag besök av både Marcus och Ragge...
vi käkade lite pizza... och spelade yatzy... som slutade med att jag var vinnaren :) yey..

marcus busade en hel del med elicia innan hon skulle sova...

sedan har jag lite tankar om en sak...
om nu någon tycker att det är irriterande att jag messar med Matte m.m så e det väl ändå bättre att säga det till mig än att jag får höra det bakvägen...

jag messar hur mycket jag vill, det e mitt liv...

idag har det inte hänt så mycket...
raffe från ssm har varit här och kollat lägenheten... den är i behov av renovering...
men var jag ska bo under tiden vet jag ej, hur det ska gå till e ju upp till dom och när det vette fan...
men troligen så kommer jag få flytta iallafall... fast jag inte e så sugen på det...
trivs ju som fisken i vattnet i den här lägenheten...
men måste jag flytta så får jag väl göra det...

kommer sakna mina grannar som fan bara...

yey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback