RSS 2.0

dagen har sett...

dagen har sett ut så här...

elicia har ätit yoghurt själv och det blev jättebra :P haha, speciellt när hon hällde yoghurten över halva sig och bordet... men det e bara att låta henne göra... :P bara att torka bort sen ju...
Alex kom förbi en timme innan jag skulle dra iväg med minna och hämta barna... sedan gick vi hem till henne ett tag och fikade lite och snacka... efter det drog jag förbi coop... köpte cigg, sandwish och kexchoklad till ellie :P haha... ja, jag vet att det inte e lördag... men hon har bara fått en liten bit innan hon skulle ner i badet...

när vi kom hem sen så somnade elicia i sin säng lika snabbt som jag lagt ner henne... hon fick sova en stund...
sedan blev det mat och det blev soppa...
sedan ner i badet och det tycker hon är riktigt roligt med alla sina badleksaker...

nu leker hon med sina gosedjur i sin säng... eftersom hon ska sova nu... :)

nu ska jag lägga in lite bilder i datorn och sedan kommer de upp här... men i ett eget blogginlägg... lättare... :)


Kommentarer
Postat av: madde

jag hoppas vi kan ta en fika nån dag.kram

2010-03-23 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback