RSS 2.0

Dikter

I natt när jag sov
drömde jag om dig
Du skyddade mig och
du fick mig att le
Du är speciell och
du gör mig så glad!


Du får mig att känna glädje
Du får mig att känna lycka
Du har mig i dina armar fast du inte känner det
Du får mig att tro, tro på allt
Du är en ängel sänd från himlen
Jag vill bara ha dig nära


Ett litet hjärta står ensamt och gråter
Sårat många gånger men ändå det förlåter
Sliter i det gör många, de bara tar och tar
Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar
Lurat av många, de leker med det lätt
Men aldrig att någon vill behålla det på något konstigt sätt
Varför vara med i leken, när man inte reglerna kan?
Varför tro på den kärleken, som sägs vara sann?
Varför leka med andras hjärtan, när man har varsitt?
Varför är detta lilla ensamma hjärta just mitt?


Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback