RSS 2.0

hela helgen

fredagkväll... jag tog med mig elicia och gick över till min granne... vi satt och snackade... och elicia lekte och till slut så var det nog så att hon ville hem... hon var trött... så vi gick hem och hon somnade direkt jag lagt henne i sängen... ny bytt blöja, ny välling och allt var jättebra...

vid 22.30 kom Mange hem full som fan... mer om det behöver jag inte ta upp...

Lördag gick jag och elicia upp till Monica skulle ju fira henne ordentligt, men smörgåstårta och sådär...
var ritkigt härligt... till middag som jag även åt där uppe blev det tacos... riktigt nice...

sen tog jag med mig Monica till krogen tillsammans med Minna... men först var vi hos minna i några timmar och kollade på melodifestivalen... Vann rätt låt????? NEJ... som vanligt...

söndag, var en riktig slapp dag... hade ont i hela kroppen... och det har jag fortfarande...

Kommentarer
Postat av: madde

det där låter gott.ja inte mår man bra inte efter en sådan helg.kramar

2010-03-15 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback