RSS 2.0

helgen har varit sååå kul

fredag var jag ner till stan och träffade på Monica som följde med hem en stund...
sedan kom marcus som har sovit här hela helgen...
hade jättekul mellan fredag och lördag :) hihi... hmm, känns trist att inte kunna skriva vad som hände, men orkar inte riktigt med det... hela världen behöver inte veta de...

lördag på dan kom alex förbi en stund och spelade lite med marcus och vi satt och snackade en massa... det var riktigt trevlig...
sen drog han iväg...

mange kom vid 20.30 och sa att jag kunde dunsta ut på krogen... vilket jag gjorde..
Men fy fan vad onykter jag blev... haha...

söndag nu och jag e bakis, men inte såå farligt...hade jag druckit mer hade jag knappast hittat hem... haha, skojar bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback