RSS 2.0

måndag, tisdag och onsdag

måndag... mådde dåligt... hade ont som fan i ryggen och i magen...
inget ville gå över heller... så blev sängläge halva dagen... elicia mådde inte heller så bra så hon sov mesta tiden hon med...

tisdag... mådde betydligt bättre, men inte fullt så bra... var hemma hela dagen... var även upp till macken på kvällen... kvälls promenad med elicia och mange och jenny............

onsdag... följde jag med minna ner på stan för att hämta ut paket... sedan upp och hämta barna... sedan hem till henne igen... elicia käkade glass och jag drack kaffe med minna och hennes mamma... på vägen hem från minna så hämtade jag ut mitt paket som jag vunnit på tradera... det var 4 valar... 1 stor och 3 små... som hon kan ha i badkaret... men hon får ju leka med dom ändå... hon blev jätteglad när jag öppnade paket när vi kommit hem...
på kvällen drog mange iväg med mitt bankomatkort och storhandlade...
föresten tror jag att elicia håller på att få vattkoppor... vilket jag tycker e bra eftersom då slipper hon få det senare och vara borta från förskolan när hon väl börjat där... går ju iaf massa skit där så... :P

halva efterlyst på kvällen :P bild på valarna kommer in senare idag... när min blogg för idag kommer upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback