RSS 2.0

måndag

idag har jag varit förbannad och glad...
hmm, hur går det ihop undrar ni...

sov inte många timmar i natt... kunde inte sova...
blir väl samma sak i natt förståss...
men har fått kontraktet hemskickat och skrivit på och skickat tillbaka... så nu väntar jag bara på kopian :)
hihi... så skönt...

paket till elicia har hämtats ut... det var från goboken...

sedan har jag varit hos minna och umgåtts med henne och barna... har varit kul som vanligt...

det jag var förbannad på tänker jag inte ta upp här... men det gick över rätt fort när jag fick ett mess av dig :)

hihi...

föresten...
kärleken är ond...

Kommentarer
Postat av: madde

bara så du vet.jag finns.kram

2010-03-30 @ 07:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback