RSS 2.0

Pappa!

igår när jag låg i sängen och läste kom jag på 2 små texter som jag vill dela med mig av...



Nu ligger jag i sängen och tänker hur mitt liv en dag ska se ut. Men jag kan inte komma fram till något som verkar bra. Singel vore väldigt bra! Har lärt mig att jag bara känner mig fast i ett förhållande. Finns inget att göra åt den saken.

Pappa tyckte att jag skulle må bra, han någon jag kan vända mig till. Han sände någon som det tog lång til för mig att hitta. När jag väl hittade dig, blev jag glad. Han sände den underbaraste ängeln han kunde hitta. Du lyfter mig med dina starka vingar när jag faller. Du gör mig glad, när jag är ledsen. Du får mig att le när jag ser dig. Tack pappa för att du skickade den finaste människan man kan ha vid sin sida. <3

nu återgår vi till igår... var inte på vidare bra humör igår när jag skrev... men skriver det nu...
Monica var här igår och elicia blev helt överlycklig när hon såg henne :)
så kul å se :) de busade en hel del och när Monica sedan gick så somnade min lilla tös som en stock... :) sov i ca 1 timme... sedan somnade hon vid 22 sen... igår kväll så snackade jag med lite folk på msn, lyssnade på musik och grät som har blivit en vana... :( men det e som det e ...
jag tar dagen som den kommer och det är nog det bästa...


hittade den här... det är min pappa som ung :) vet ej hur gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback