RSS 2.0

shoppat och fått lägenhet

idag vaknade jag av alarmet kl 8... skulle iväg med minna till den nyöppnade klädaffären som heter klädetta ute i kilen krysset... :P
så jag klädde mig och elicia och gick sedan iväg... träffade minna som lämnat barna på dagis vid vårdcentralen... sen traskade vi på... kollade var klockan va när vi nästan var framme... och det var bara 9.20 suck... affären öppnade 10... men men, blev en fika inne på macken...

sen gick vi in och handlade på affären... minna betalade en galon dräkt till mig så jag verkligen fick en.. man vet ju aldrig om de e slut...

skjuts hem av roger och sedan upp till hsb med pappret som de ville ha från soc... sedan ner till stan upp till minna och sedan var vi där ett par timmar och under dessa timmar ringde de från hsb och sa att jag skulle få skriva kontrakt... YES jag fick lägenheten... sedan vid 17 tiden så gick vi till pizzerian cleopatra för att äta sedan ut med kenneth och marcus till klädetta igen... denna gång hade jag med mig bankomatkortet...
handlade kläder för 490kr idag :)

nu e jag hemma och marcus åkte för 30 minuter sedan


Kommentarer
Postat av: madde

hej gumman.grattis igen.ja jag skulle oxå ta mig dit idag men det blev aldrig så.får väl försöka nån annan dag.kram

2010-03-25 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback