RSS 2.0

Skriva av sig

jag kom på ett sätt igår att kunna skriva av mig :)
jag har ju ett spel som heter med andra ord (sällskapsspel)...
men brickor med olika ord på som man ska förklara med andra ord :) hehe

men jag tog en bricka och kollade vad  som stod och sedan skrev jag bara vad som kom upp i huvudet :)
kommer skriva ner dom här de jag gjorde igår :)

det ordet som var det som stod på brickan skriver jag med stora bokstäver :)

En semester när jag var 15-16 år var jag och pappa och hälsade på min farbror i Danmark och då var vi på ett nöjesfält som heter BAKKEN.
En dag ska jag göra den godaste GRYTAN någonsin! Min mamma var helt underbar på att göra såna, så det måste finnas i blodet.
Jag är garanterat världens bästa och underbaraste MAMMA och även jag har haft den bästa MAMMAN i världen.
Det finaste som finns på morgonen, väldigt tidigt på morgonen är när du får se NATTFROSTEN försvinna.

Någon gång i livet ska jag ta mig över till andra sidan av STILLA HAVET.

När jag tog mitt första GRAVIDITETSTEST och såg att jag var gravid blev jag glad men det slutade med abort. Andra gången i mitt liv jag tog ett sådant test beslutade jag mig för att behålla barnet och det är det bästa alternativet jag gjort. Älskar dig Elicia <3

En sommar när jag var liten så tog jag med en vän ner till sjön. Vi såg massor av grodor och GRODYNGEL. Vi tog med oss några av dessa hem. Sedan var det massor av grodor på min tomt. Varje gång pappa klippte gräsmattan sprang jag runt och tog upp varje groda jag såg.

När jag var liten älskade jag att titta på 5 myror är fler än 4 elefanter. MAGNUS HÄRENSTAM är med där.

När jag såg KING KONG första gången så blev jag väldigt rörd. De är riktigt fin!

EWA är världens bästa kusin. Hon och Minna var med när Elicia föddes, kändes så tryggt. EWA kom nästan varje dag och hälsade på under tiden jag låg på BB.

Under min uppväxt bodde vi grannar med en NUNNA. Var ofta till henne och hjälpte till i hennes trädgård.

där har ni det första jag skrivit :) och konstigt nog så handlar det bara om mig och min uppväxt och mina tankar framåt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback