RSS 2.0

sms å msn

om jag gillar att snacka med dig, messa med dig så e det väl min ensak... tycker i varje fall jag... :)
du är rolig och väldigt trevlig att snacka med därför jag gör det..
hade det varit tvärtom så hade jag väl knappast gjort det...

nu till något annat...
har tecknat lite... men jag vet inte riktigt hur jag ska kunna lägga in dessa bilder här... ska jag scana in dom så synd det knappt vad det är... så måste använda en svart penna och fylla i konturer och då blir den inge bra... så jag stuntar i det..
ni som verkligen är intresserad får väl ta er hit ;) haha

torsdag idag och det är vampires diaries ikväll... längtar... :) men kommer troligen missa det i vanlig ordning... men de sänder ju det på tv6play, så det e inte så illa om jag skulle missa... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback