RSS 2.0

stanna

varför kan du inte bara stanna upp och tänka...
varför kan du inte bara förstå...
att det finns en längtan efter dig som jag inte kan förklara..
du finns hela tiden i mina tankar och även i mina drömmar...
jag vet inte alls hur jag ska kunna förklara det för dig...
men jag gillar dig och du gör det inte lätt...

hade denna text i huvudet när jag vaknade... tänkte att ni läsare kanske ville läsa det... :)

hur blir det idag... njae, vet inte riktigt... väntar just nu på besök... vid 13 ska jag gå med minna och hämta barna från dagis... sedan vet jag inte alls vad som står på schemat... :) hihi

Kommentarer
Postat av: madde

den var bra.är det nån speciell du tänker på där??kram

2010-03-23 @ 12:55:48
Postat av: krissi

jo, det e en viss person jag tänker på... Kram

2010-03-23 @ 20:23:48
URL: http://krissiekmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback