RSS 2.0

tappat bort mig lite

jag har inte varit speciellt duktig på att blogga de senaste dagarna...
men men, får väl ta upp de igen...

lördags var vi uppe till manges föräldrar... manges mamma fyllde år... så det blev tårta, kakor, bullar... elicia åt både tårta, kakor och bulle... :) mammas lilla gottegris... :P en annan fick i sig en kaka och en bulle... ingen tårta för min del...
senare på kvällen blev det middag också... kött, pommes och sås... elicia var inte ett dugg hungrig... men väldigt trött så när jag ätit klart tog jag med henne och hon somnade direkt när jag satt mig i soffan med henne i famnen. då e man trött...

söndag... ringde han som hade lägenheten jag skulle kolla på... så det blev att gå ut i snöovädret med barnvagn och gå och kolla på den... den var helt underbart fint... hoppas på att jag får den.. längtar verkligen...

idag så blir det att packa lite och så...

det har inte varit så roligt att skriva blogg heller... för det har varit en massa skit..

tackar de jag har vid min sida... :)
vill inte skriva namn längre ifall att det blir massa tjafs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback