RSS 2.0

tisdag...

mmm, natten blev exakt likadan...
somnade inte förrän efter 3 någongång...

men var uppe vid 9 för det... elicia ville ju upp då... jag hade gärna sovit längre...
så det blev till att diska, och städa en massa...
sen var det ett möte... och sedan gick jag ner till stan...
träffade monica och vi gick till prinsen och åt... alltid lika trevligt...
föresten så gick elicia en bit ner mot stan... :) det gick faktiskt riktigt bra... men sen ville hon ju inte sitta i vagnen... haha

när vi hade kommit hem så blev det lite lek och skoj och sedan blev det sängen för elicia... som sovit i 2 timmar... hon är dock vaken nu... :( men hon somnar nog snart...

e små trött på dig och ditt skit snack...


tack för att du finns där när jag behöver dig grabben :) <3
det betyder så mycket för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback