RSS 2.0

26 år idag :)

jopp, idag har jag fyllt 26...
usch 4 år kvar till 30... haha...

men men vad gör man...

idag har jag varit och ätit lunch på stan med elicia :) blev kycklingspett med bulgur (eller hur de stavas) :P
sedan hem... trodde ellie skulle sova en stund men icke...
sedan upp till minna ett par timmar... snackade lite om hennes kryssning och sådär... :)

efter det in och köpa välling sedan hem... bytte vagn och monica kom förbi... sedan ut igen och upp till monica... gick förbi och hämtade marcus... sedan hem till dom...
blev att vi fikade lite och sedan käkade jag middag där när jag ändå var där ;) haha

vad där till 20 tiden och sedan hem... när vi kommit hem så blev de ny blöja, välling och natt natt för lilla ellie...

har även pratat med daninge idag... min farbror som bor i danmark... han tackade för sin 50års present... han fyllde år för en månad sedan och den presenten finns med... jag fick även 200kr av honom som kom ner i brevlådan idag :)

annars har det inte blivit så mycket presenter... men väntar mig inte så många då halva familjen inte lever...

100st har grattat mig på facebook :P haha... och några till utanför :)

Kommentarer
Postat av: madde

det är du värd gumman många gratulationer.du får nåt av mig senare.kram <3

2010-05-28 @ 07:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback