RSS 2.0

arver...

idag vaknade jag 11.15 typ och det var riktigt nice att sova ut...

när jag vaknat hade jag fått ett mess och jag blev tvungen att gå upp till arver för att hämta elicia... då mange inte hade tid...
men det gjorde mig inget...
knallade upp och stannade där ett par timmar... elicia lekte med några skumgummibollar och käkade kakor :)
sedan kom sanna nilsen dit... hon som har varit med i melodifestivalen... och under hennes uppträdande så fick elicia en ballong och den gick sönder... haha... kan ni tänka er att folk tittade på henne och jag tyckte det var måttligt pinsamt... :P
elicia fick iaf sin första autograf idag :) hihi... var ju lite busigt...

sedan gick vi hem lämnade av det som hon hade haft i helgen... och sedan ner till minna... elicia käkade mat där så någon sömn under dagen fick hon inte... kom hem 18.30 typ och nu sover hon som en stock... riktigt skönt...
och det var som sagt väldigt skönt att ha fått hem henne igen... jag har saknat henne... men det har varit skönt att varit för sig själv med :)

nu ska jag fixa lite mat till mig själv eftersom hon redan ätit :P


bilden är tagen från nätet då jag inte hade med mig kameran... :)
riktigt trevlig var hon :)

Kommentarer
Postat av: madde

vilken tur du har du fick ju en promenad då ju ;)

jadu som jag sa tidigare karlar...

visst är det skönt att få sova ut ibland.

kram <3

2010-05-09 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback