RSS 2.0

Avatar

idag så vaknade jag riktigt tidigt och hade bara sovit 1½- 2 timmar... usch...
men men, vid 10 knallade jag och elicia ner till stan för att komma hemifrån bara...
vi tog en fika på geroge...
sedan knallade vi runt en stund... gick sedan in på galaxy och käkade lunch vid 13 tiden... elicia verkade gilla maten där så då vet jag det... det blev en korvbricka :) potatismos och korv... och som hon åt... men det  e bra att veta... sedan gick vi hem...

efter någon timme så ringer minna och vi bestämmer att jag ska komma över så fort elicia vaknat...
så gick dit... var ner till demitris och köpte pommes...
efter maten spelade roger ett tag, medan vi väntade på att kl skulle bli 19.. då började vi se på filmen avatar... jävligt nice film... så den filmen kommer hamna i min filmhylla så fort det går :)

så blev cocosbollar, lite godis, kaffe och cola till filmen...
ne, nu ska jag ta och fixa lite annat... typ något att dricka :P blir nog någon juice...
tjing

helt klart att jag skulle kunna leva som dom :)

Kommentarer
Postat av: madde

vi har ej sett den ännu men vi ska.kram

2010-05-02 @ 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback