RSS 2.0

Barnledig och onykter

livet e bra härligt när man får vara barnledig ibland... och denna gång så e hon inte ens hemma... som hon brukar vara annars... så ikväll kunde man ju dricka massor mera... en cider annars e ju inget...

men nu jävlar... har varit hos minna sedan elicia blev hämtad av Ullis och Hugo... :)
och vi har haft såååå jävla nice som vanligt :P ätit lite och sedan blev det en smirnoff... :)
sedan en cider på krogen...

nu sitter jag hemma och dricker lite egengjorda drinkar... haha...
men goda e de väl kanske... njae, men det blir roligare när man ska sova :P hihi

hmm, annars så börjar jag bli lite småless på att alltid komma i sista hand... hmmm...
hur ska man kunna umgås med någon som aldrig har tid???? det vill jag ha ett bra svar på...


ne... fan här kan jag inte sitta :P

Kommentarer
Postat av: madde

jadu gumman en bra fråga.vad bra att du har haft roligt ikväll.kram

2010-05-08 @ 07:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback