RSS 2.0

behöver egen tid...

längtar som fan tills helgen och hoppas verkligen danne, ullis och ungarna tar elicia...
jag behöver min egna tid... elicia e sååååååå grinig och mammig... sååå usch...
hon behöver verkligen få bort det, innan hon börjar på dagis... sedan måste hon sluta bitas...
men har verkligen börjat säga till på skarpen... att hon biter om man stopper in fingrarna i munnen förstår jag... men utan anledning e ju onödigt... fan små blåmärken här och var pågrund av henne... :(

vad har hänt i dag då? varit på skatteverket/försäkringskassan och hämtat papper om bostadsbidrag och flyttanmälan... sedan blev det en fika med malin och hennes vänner på geroge... sedan upp till minna... var inte där så länge som jag brukar... eftersom e elicia blev så grinig... men nu ligger hon och sover och det e väldigt skönt :)

undrar vad mer som händer idag?.?.?

Kommentarer
Postat av: madde

jodu gumman det är samma här.förstår hur du känner.kram

2010-05-04 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback