RSS 2.0

drömmen??

tror jag har hunnit med det mesta... skulle behöva ringa runt också... men min hemtelefon e helt cp...
men man kanske kan kontakta alla företag genom mail???
någon som vet??

vad är annars gjort idag... njae, inte så mycket ännu...

måste bara berätta om min dröm jag hade imorse... helt sjuk... usch...

men jag var iaf med min bror (udda, jag har ingen) på ett hotell... vet inte alls var eller vad vi gjorde där... men det hör kanske inte riktigt till drömmen...
men när vi hade varit där ett par timmar så blir det skottlossning utanför och vi tar oss därifrån på cykel... vi drar iväg mot en sluttning och däruppe var en skog... när vi kommit upp för halva sluttningen ser jag att det är 4st killar som sitter/ligger med vapen i händerna... jag skriker att de inte ska skjuta på oss för vi försöker fly... och det gjorde dom inte... när vi kommit förbi dom så blir jag skjuten i benet av en polis...
sedan vaknade jag med ett ryck... hmm... nu vill jag veta vad fan denna dröm egentligen handlar om... kollade upp det i mitt drömlexikon men blev inte mycket klokare... hmm...

senare ikväll kommer monica över och ska låna en bok av mig... asyl som jag skrivit om för ett bra tag sedan... :)


Kommentarer
Postat av: madde

jadu drömmar kan vara knepiga ibland.ja du kan maila till vissa företag.kram

2010-05-05 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback