RSS 2.0

familjedoktorerna

idag vaknade jag halv 8 som vanligt... hihi... men jag gick upp och fixade frukost till mig och elicia...
sedan gjorde jag lite på datorn och sedan klädde elicia för att följa med Madde och isabella till familjedoktorerna... de skulle ta prover på isabella...

det gick bra och sedan traskade vi ner till stan och gjorde lite saker där... sedan gick jag hem...

ikväll blir det potatis och sill på menyn... tur att elicia äter det... :)
mycket bra tycker jag... eftersom det e nyttigt...

vad händer annars idag.. inte en aning... det märker jag sen...

skriver troligen en gång till ikväll sedan om jag har något att säga :)


är du glad så är jag glad och det vet du ju om :)

Kommentarer
Postat av: madde

ja tack för sällskapet.tror du inte att mannen fråga mig varför jag ej köpte byxerna för??kram

2010-05-06 @ 13:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback