RSS 2.0

fika och bus

idag vaknade elicia riktigt tidigt, men det gjorde inget... jag gick ju och la mig väldigt tidigt själv... men lyfte upp henne till min säng och låg och myste lite...
måste man ju bara göra ibland :)

vid 10 knallade vi ner till stan och kollade lite...
träffade på Malin och hennes kompisar vid george... så bestämde mig för att stanna och fika med dom :) blev några timmar som flöt på när vi satt där... elicia var ett riktigt busfrö :) hihi, som vanligt...

när vi sedan gick därifrån så såg jag att minna hade messat... så skrev att hon skulle komma ut på balkongen var ju ändå nedanför :P hihi...

så gick upp dit och umgicks med henne och barna ett par timmar... elicia somnade en stund där...

sedan gick vi hem och lagade mat... sedan blev det badet för elicia så hon hade kladdat ner hela sig :P hihi...
nu sitter hon och leker och jag sitter här en stund... har ju massor annat att göra... men det hinnar jag :) hihi...
ska försöka hinna med så mycket som möjligt sedan när hon somnat... e inte så mycket jag brukar kolla på, på tv heller idag... men får se... annars får jag ta det övriga imorn :P


nu kommer jag till det där med mitt liv... jag är orolig för något... men vet inte alls vad... har varit det ett tag... men troligen så kanske det e det här med flytten... :( men det märks väl... kan kanske vara det med att jag är smått olycklig också...
vet inte... något e fel och jag vet inte vad ännu... har mycket annat att stå i så jag har fan inte tid att tänka på det just nu iaf... så mycket som ska göras... har inte ens hunnit med hälften...
ne nu tänker jag inte skriva något mer idag...

Kommentarer
Postat av: madde

saknar dig gumman.kram

2010-05-03 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback