RSS 2.0

fredag och konstig blev den

halv sen natt... men uppe med tuppen...

gick ner på stan halv tidigt... hämtade paket...
böcker till elicia från goboken och 1 bok till mig från bertmarks...
blev en fika hos ninos på george... alltid trevligt :) trevlig kille det där... ninos alltså :)

sedan hem...
när jag var hemma sov elicia en stund och sedan snackade jag med minna så jag knallade upp till storken och väntade där tills hon kom... gick sedan hem till henne...
kollade min fb där och snackade med en vän jag bryr mig om på msn...
snackade en massa med minna och sedan hem igen...

mange kom förbi och hämtade några av hans saker... tror nog det finns saker kvar här... men de märker jag senare :)
sedan blev det middag och sedan sova för elicia... hon var ritkigt trött... somnade på en gång... längtar tills hon börjar förskolan så hon kan leka massor :)


Matte hoppas du får en jättetrevlig och bra helg i Tallinn :)
hör av dig när du kommit hem så jag vet :)

Minna min kära sis :) jag bara älskar dig :) hihi... så får man säga om man är syskon??


detta namn nämner jag inte... men hoppas du inte gör något dumt... bryr mig verkligen om dig, fast du kanske inte tror det...

Madde, jag kommer alltid att ställa upp om det är något... ingen ska behöva ta skit :)

Kommentarer
Postat av: madde

tack gumman..älskar dig...kram <3<3<3<3

2010-05-28 @ 21:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback