RSS 2.0

helgen med monica och utgång :)

vaknade tidigt men drog mig för att gå upp...
skickade mess till monica och kollade om hon kunde vara barnvakt under natten... och det kunde hon självklart :)
så när hon kom så knallade vi ner till stan så jag kunde köpa snacks åt henne och ellie till kvällen :) blev lite ostbågar och dricka :) hihi... lite godis också såklart :)
käkade på stan på galaxy... :) hamburgar meny :) så jävla gott och jag blev så förbannat mätt också... elicia fick bara mos... :)

sedan började det regna och vi knallade hemåt...
på kvällen vid 22 så gick jag då ner till tokmunken :) i klackskorna... kan säga att jag ångrar det nu...
blev 6 cider sammanlangt igår så lite onykter blev jag ju :P hihi...
men men dansgolvet var som vanligt mitt den sista timmen... minna gick hem lite tidigare... men vad gjorde det... kände ju folk där nere så :)
var hemma till 3 och då slocknade jag i soffan... ville inte gå in och den andra delen i dubbelsängen :P haha...


idag så... söndag :)
ellie kom och väckte mig... :) sötis unge... men blev att jag gick och la mig en stund i min säng... sedan ner till stan och fika på geroge och sedan blev det mjukglass från ugglan... satt i parken en stund och knallade sedan mot lekparken, men vända direkt då det började regna igen... vilket var över på några sekunder... men men, vi gick hem till lekplatsen bakom huset... (förskolan som ligger bakom) så elicia åkte lite rutchkana och gungade lite... sedan började det regna så vi gick in...

nu ligger lilla tösen och sover och monica har gått... hon skulle träffa sin pappa och farmor :)


Kommentarer
Postat av: madde

vilken helg du har haft.kram <3

2010-05-30 @ 19:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback