RSS 2.0

helgen...

ni vill väl aldrig veta vad jag gjort i helgen va??

fredag: åkte iväg till etuna för att träffa johnny... och vara där under helgen...
jag och elicia kommer dit, han möter oss vid tågstationen och sedan knallar vi hem till honom...
ner till stan och handla mat... blev tacos... jag gjorde köttfärsen och han fixade grönsakerna...
när vi höll på att äta så kom hans grannar över som vi hälsat på...
när dom hade gått så blev de för elicia att sova...
vägrade när jag nattade henne... men johnny fixade det galant :)
blev att vi kollade en film och sedan sängen...
jag och elicia fick sovrummet och johnny tog soffan...

lördag: slapp dag hela dagen... men mycket lek för elicia :)

söndag: elicia vaknade först, väckte mig och jag öppnade dörren till vardagsrummet och hon knallade ut och försökte väcka johnny... hihi... sedan knallade vi iväg eftersom johnny skulle ha fotbollsturnering... mötte upp Danne och Madde... när vi var framme och innan de värmde upp så kom johan (elicias biologiska pappa) och hans tjej Malin... dock så brydde sig inte johan om elicia...
Men men, inte mitt problem...
blev värsta regnovädret med åska... men såg bara en blixt...
elicia stirrade ut johan och log mot honom... han log tillbaka och sedan tittade han bort...
efter matcherna så begav vi oss hem till Johnny igen... han var helt slut så jag fixade potatismos och köttbullar...

måndag: Johnny stack till jobbet och jag och elicia fixade lite hos honom... diskade, städade lite... elicia sov en stund och jag kollade tv... sedan så kom Johnny hem... elicia blev väldigt glad och började busa med honom...
åkte hem med 17 tåget och när jag kommit hem drog jag till Minna... var där till 20 typ och sedan hem...
elicia ligger nu och sover och jag sitter här...

Sammanfattning av helgen...
den var helt klockren och jag e verkligen glad att jag stack dit... elicia och johnny kom verkligen bra överens...
tog dock inga kort... eftersom kameran stannade hemma :) men är helt nöjd för helgen...




Kommentarer
Postat av: madde

det låter ju underbart gumman.kram

2010-05-24 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback