RSS 2.0

Jeppes 5års dag

vaknade relativt tidigt... minna ringde ett tag efter och jag traskade dit...
var där några timmar och åt tårta och drack kaffe...
ungarna lekte lite... :)

när jag kom hem sedan blev det mat, sedan somnade elicia en stund... när hon sedan vaknade blev det bad och sen sängen igen...
men nu har hon blivit förkyld och har svårt att sova... Jippi vad roligt...

Grattis Jeppe :) <3



Ska aldrig mer i hela mitt liv bli kär i någon...
det slutar bara i katastrof för mig själv...
så var det med det...

nu blir det väl sängen om det nu blir och sova tror jag knappast...


Kommentarer
Postat av: madde

vad har hänt gumman??finns!!! Blir orolig för dig..kram <3<3

2010-05-15 @ 11:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback