RSS 2.0

oj, länge sedan jag skrev :P

hmm, sorry för de...

men får skriva allt nu då :P haha

lördag: var jag hemma hos minna på dagen sedan blev det en lång promenad runt strängnäs och sedan förbi alex för att kolla om han hade lust att följa med upp till ragge och maria...
orkade liksom inte gå själv :P haha...
men det blev att vi hamnade hos nicke istället... inte för att det spelar någon roll... nicke e min blivande granne uppe i höghusen... dock inte i samma hus...

var där ett par timmar sedan drog jag ner till lekparken för minna, roger och barna skulle dit... :) sedan blev det hem och elicia sov länge på söndagen :) vilket var riktigt skönt...

söndag: var nog inge viktig eftersom jag inte kommer ihåg... vet att jag inte mådde nå bra iaf... hmm, undrar just om det var då det var halvtaskigt väder???  jaja, den som vet vad jag gjorde då... kan ju hojta ;)

måndag: var jag hos minna ett tag...
efter det gick jag hem till barna Markusson :P...
Malin hade ju köpt en tröja till elicia i turkiet... :) riktigt söt var den... ska fota och lägga in bild på den :) dock lite stor, men det e ju bara bra... har hon och växa i :)

sedan blev det över till ragge för att maria behövde hjälp med sin dator... :) så fixade till det... sedan hem...

så var vi framme på denna dag...
vaknade relativt tidigt...
hörde av mig till minna och sedan knallade jag dit... var där men idag har elicia verkligen varit en grinig unge... uscha... :)
senare mötte jag monica och vi gick hem till mig för att jag skulle toppa hennes hår... blev riktigt bra :) tur att det inte var mer än toppar som skulle fixas... dåligt ljus i lägenheten...

sedan måste jag faktiskt skriva en sak till och det är

<3 GRATTIS MINNA OCH ROGER TILL ETT ÅRS FÖRHÅLLANDE OCH ERAN FÖRLOVNING <3


Kommentarer
Postat av: madde

gumman du träffa min man en snabbis i söndas.tänker på dig.kram

2010-05-18 @ 21:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback