RSS 2.0

onsdag

vaknade tidigt som fan... 04.30 av att elicia vaknade... hade då två mess... ojoj...
svarade på dom och sedan var det bara att ligga i sängen tills jag var tvungen att gå upp...
sedan så gick jag en morgon promenad med minna upp till dagis för att lämna hennes barn :)

sedan hem och elicia somnade en stund... sedan var det dags att ha möte med soc... men slapp gå dit vi tog det genom telefon istället... efter det knallade jag med minna ner till visholmen för att hon skulle träffa sin pappa... sedan hem igen... senare upp och hämta kidsen och sedan hem till henne...
fixade så jag kunde låna 50kr av Monica... :) och sedan köpte jag mjölk och lite annat :)

sedan kom jag hem och nu sover elicia redan :)

senare vet jag inte vad som händer...
blir nog tidigt ikväll... fan trött som en get ;) hihi


Kommentarer
Postat av: madde

ojojoj vad du springer.du har å göra du.kram

2010-05-12 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback