RSS 2.0

precis hemkommen

jag sa ju att jag skulle komma på något att göra :P hihi...
har nästan precis kommit hem och nu tänkte jag srkiva ner vad jag gjort sedan sist jag skrev...
blev att jag smsade Monica för att kolla vad hon gjorde...
och sedan blev det en lååång promenad först till campus och vänta tills monica slutade skolan och sedan hem till dom...

käkade ris och fiskbullar där... elicia åt upp all sin mat... men det e klart hon älskar ju fisk...
skulle ju ha blivit potatis och sill här hemma, men det blev de inte... tror nog att det klarar sig tills elicia kommit hem igen... hon ska ju sova borta i helgen... vet inte om det bara är tills lördag eller om det blir till söndag... oavsett så känns det skönt att få vara lite själv... :)

men iaf... vi kollade på film, jag diskade faktiskt efter oss också... hihi... det blev lite bråk om vem som skulle diska så då diskade jag :)

elicia lekte massor...

men nu har elicia precis somnat... :) riktigt skönt...
ska faktiskt börja packa en väska med grejer för hennes semester från mamma nu ;)
hihi...

hörs imorn
puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

det ska bli skönt va att få semester???ha det så bra i helgen.kram

2010-05-07 @ 08:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback