RSS 2.0

sen natt, tidig morgon

i natt blev det bara 30 minuter sömn och det var mellan 5-5.30...
men men, det gör väl det samma... har man svårt att sova så har man...

minna ringde som vi hade kommit överens om och sedan så väckte jag elicia kvart i 8...
gjorde henne klar... nyvaken som hon var... tog med henne välling och började knalla mot tågbron där jag skulle träffa minna... men gick och mötte henne vid rondellen vid vasa istället... :P

knallade upp till dagis och lämnade hennes barn och sedan vidare till annicka och marko för att minna skulle låna en transsportbur till kissarna... de ska bli av med kulorna imorn... taskigt men väldigt bra :) man slipper ju att de markerar och sedan luktar inte urinen lika illa...

tog en kaffe och snackade lite med dom och sedan ner till stan... tog strandvägen...
efter det gick jag och minna upp och hämtade barna igen... tiden hade bara sprungit iväg...

sen blev det upp till minna en stund... sedan så gick jag hemåt vid 16... vid lidl träffade jag Karina... min faster så vi snackade en del...
sedan så höll jag maria sällskap på kafe trädgårn till ragge kom och träffade även elicias "farmor"...
sedan blev det hem... och elicia sover ju som en stock nu så det kan nog bero på att jag väckte henne tidigt och att hon inte fått sova något på dagen :P hihi...
smart jag e... nu ska jag ta itu med annat... eftersom du inte hade tid med mig ;)

byebye

Kommentarer
Postat av: madde

tänker på dig gumman.kram

2010-05-19 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback