RSS 2.0

underbar kväll

ikväll har jag varit och käkat med Monica... blev på dimitris och sedan så gick vi över till tokmunken för att säga hej till danne :)
sedan ner till lekparken och sedan en lååååååååååååång promenad :) så himla mysigt...

skaffat mig kattvakt för helgen och det blev självklart monica :)

längtar som fan tills imorn :) eller ja, senare idag faktiskt... kan inte sova ännu...


om du nu tycker att det e roligt att förstöra någons liv så fortsätt med det, förstör ditt eget isåfall... din förbannade piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip... vill inte ens nämna det ordet här...
men bara så du vet så kommer du aldrig kunna sabba detta... det var ett bra försök, men försöket misslyckades rejält :) 

så nu har jag skrivit av mig lite...
blir nog ett blogginlägg till innan jag drar imorn... :)
annars hörs vi efter helgen... :)
byyyyyyyyyyye


min bustjej i lördags hos Nicke :)


jag i söndags :)

Kommentarer
Postat av: madde

vem försöker förstöra gumman?? ha en trevlig helg.kram

2010-05-21 @ 07:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback