RSS 2.0

underliga dag

idag vaknade jag bra tidigt...
var fundersam som sjutton...
men nu har det släppt en del...

hmm, skulle ha varit på af idag på möte, men det hade ställts in pågrund av att min handläggare var sjuk... så ny tid 17/6 13.45 ska jag vara där... 1 månad till och vänta... irriterande...
men men...
eftersom mötet var inställt både för mig och minna så drog vi upp till henne och drack kaffe och snackade lite...

sedan blev det förbi lidl på väg upp för att hämta jasse... :)
nu är jag hemma, men ska försöka få monica att följa med mig ut och äta... :P
får se hur det går...

vad händer annars då...
jo jag har haft besök av min handläggare på soc... hon ville se vad jag behövde ha när jag flyttade till nya lägenheten... :) vilket var en del saker... så får reda på nästa vecka vad jag får köpa...

i helgen kommer jag troligen inte att skriva något... ska nämligen iväg och bara njuta... på hemlig ort ;) hihi...
skriver mer senare eller imorn... :) bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback