RSS 2.0

älgar och snöstorm

Jag kunde inte hålla mig borta från bloggen så länge. I morse när jag och Elicia var på väg mot dagis så stannade vi för Elicia ville att jag skulle fixa hennes vantar. Vilket jag gör. När jag sedan kollar upp och på andra sidan vägen ser jag en älgko med 2 ungar. De var bara 7-8 meter från mig. De var inne på en tomt men tog sig genom häcken och gick åt andra hållet. Tyvärr tog jag ingen bild på dom. Men det var riktigt häftigt. Efter att jag lämnat Elicia så mötte jag Monica så vi gjorde sällskap. :) trevligt. När jag kommit hem så städade jag och fixade lite. När jag sedan skulle gå och hämta Elicia så var det snöstorm ute. Usch! Men var värst när man var på väg hem och fick snön i ansiktet. Kändes som knivstick i ansiktet. När vi kommit hem så ville Elicia rita och kolla på film. Sen kom mitt besök. Så nu är utredningen avslutad. Riktigt skönt. Vad har jag annars att säga? Jo imorn blir det att hämta ut min bok som kommit. Har längtat. :) Elicia leker nu och jag sitter i soffan och bara tar det lugnt. Hör av mig senare kanske.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

yee :d

im so happy :D

2010-11-09 @ 17:22:55
URL: http://liindblaads.se
Postat av: JoelSv

Sv. ajdå, sånt är aldrig kul när det inträffar :/ hände det nyligen? kram



Du har väl inte glömt checka in dagens roliga videoinlägg eller tycka till om dagens låt!? Pop eller Stop? ;D

2010-11-09 @ 21:49:09
URL: http://joelsv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback