RSS 2.0

American pie 2

igår blev det att kolla på vampire diaries och sedan american pie 2...
elicia somnade ganska tidigt...
sedan gick jag och la mig innan american pie var slut... orkade liksom inte med all reklam...

idag vaknade vi kl 8... var vakna i 3 timmar och sedan somnade vi båda igen... sov till kl 13 ungefär och sedan tog jag på elicia kläder och knallade över till markussons... för att fixa veckorapporten till ingeus...
så nu sitter jag här hos dom och väntar på att få sms, men det kan jag nästan önska att jag får.. känns det som iaf...

elicia leker med malin som är den enda som är hemma... marcus drog iväg med en kompis till dalarna och monica är ju fortfarande i frankrike :P
kenneth jobbar ju så när han kommer hem är en stor fråga...


tankar:
idag har jag väldigt mycket tankar om hur framtiden kommer att se ut...
men det får jag väl se... får hoppas att jag åtminstone får ett jobb snart så att allt löser sig...

nog om det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback