RSS 2.0

:) :)

gick hem efter att vi ätit korvstroganoff och ris och softat en stund...
väl hemma så blev det diska och sedan slappa en stund framför tvn och kolla posten... sedan kollade jag på film och sedan blev det sängen... läste en stund och sedan somnade jag...

vaknade vid 7 men orkade inte gå upp... så somnade om till 8:a så klädde jag och elicia på oss och knallade iväg till dagis... när vi kom upp dit så höll de på med gården så elicia blev bra fasinerad av grävskopan som stod där.. :P
lämnade henne och gick hem till markussons för att dricka te och umgås med monica. :) som har studiedag idag :P

om ett par timmar ska jag hämta elicia och sedan vet jag inte alls vad som händer.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback