RSS 2.0

great

om man skulle ta och göra något bra av sitt liv kanske?
det vore kanske något..
men hur mycket ska man behöva ändra på för att allt ska bli bra?
det är den största frågan jag har.

och som sagt jag gör så gott jag kan när det gäller alla dessa saker...
men man blir alltid sårad eller besviken hur man än gör...

men tänk efter en stund och allt som jag tänker vänder åt det andra hållet..
jag tänker kanske inte som du gör. men det är det som gör oss så starka... :)

våran vänskap kommer alltid att finnas och det är jag säker på.
när jag mår dåligt vänder du alltid det dåliga till någon bra och då blir jag glad igen :)

några har frågat om jag vill flytta.
jo jag vill flytta från strängnäs och dess skit. men jag gör det inte för att jag är stark.
jag klarar av att handskas med den skiten för någongång kommer det inte kunna komma mer.
men flytta är helt klart något som jag har i tanken då och då.. skulle allt bli bättre?
skulle jag må bättre? jag tror inte det...
men skulle det innebära att jag fick ett bra jobb och mitt liv skulle se bättre ut så är det helt klart så att jag flyttar.

aja, orkar inte skriva mer nu men nu vet ni vad jag har i tankarna iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback