RSS 2.0

hämtat ut biljetterna

torsdag:
elicia var på dagis och jag var över till markussons, men gick igen ganska fort då jag skulle ner till stan och hämta ut biljetterna till kryssningen..
efter det gick jag till georges och tog en fika och där satt sofia och sejla. Malin jobbar extra där nu... riktigt duktig e hon ju måste jag säga :)

sedan gick jag och hämtade elicia från dagis..


sedan hem till markussons för att träffa Monica..
 
gick hem senare då jag snackat med Robban och frågat om han skulle till strängnäs... frågade om han möjligen kunde ställa upp och köpa kattsand så jag slapp ha en kattsandspåse under vagnen eftersom dom är i papper och det är blött.. han kom över med kattsand... en sådan ängel till vän man har :) elicia blev också glad att han kom över även fast det handlade om max 10 minuter..
sedan blev det tv och elicia fick gå och sova och jag kollade självklart på vampire diaries.. i love it ;)
sedan sängen även för mig...

Fredag:
elicia väckte mig halv 9 och tyckte det var dags att gå upp... Monica ringde vid halv 11 och då hörde jag inte ens det pågrund av att jag och elicia spelade lite xbox 360... sjöng lite... :P hehe
men ringde monica och tillslut så bestämde vi att vi skulle komma ner till stan för att hon var där :)
klädde elicia och gick ner till stan... träffade monica vid bibblan typ... in på lidl och köpa blöjor och våtservetter är alltid bra då vi ska på kryssningen från söndag till tisdag... bra att ha våtservetter för det inte alltid lätt att få tag på en dusch eller badkar :P
sedan blev det en fika på georges tillsammans med Sejla, Sofia och Patricia.. :)
kladdfia ;P

sedan blev det en vända inne i präntaren och sedan lek och hobby. sedan bestämde vi att gå hem till monica...
när vi väl kommit dit så satt vi där ett tag och sedan knallade vi upp till Monicas farmor för hon skulle laga monicas lovikavantar. elicia fick en kexchoklad och en skumtomte :P haha

nu sitter jag här och skriver ner allt... ska snart sätta mig och göra lite annat... får lämna in veckorapporten nästa vecka, men det vet hon på Ingeus redan om :)

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

tack dsamma! :)

2010-11-26 @ 16:10:53
URL: http://youfoundit.blogg.se/
Postat av: SOFIE - Följ med mina äventyr!

sv: åh tack!härligt:) med mig är det toppen! händer i helgen då?:)

2010-11-26 @ 19:27:51
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback