RSS 2.0

helgen

fredag:
var till ingeus och lämnade in veckorapporten
sedan blev det ner på stan och handla det mesta för tacoskvällen tillsammans med Monica... :)
sedan hem. monica kom förbi efter skolan och sedan drog vi ner till stan igen och handlade resten...
hem till mig igen och börja ordna lite med det som skulle göras iordning... :)
käkade och kollade på film och sedan skulle snuttan sova... vi började kolla på avatar men vi stängde av då vi båda höll på att somna så vi kollade på en komedi istället... :P get over it

lördag:
softa lite och sedan så ringde monica till kenneth och då blev det helt enkelt så att vi skulle till etuna och kolla efter en present till en kompis till marcus... så elicia fick åka lastbil :)

monica, marcus och elicia gick och kollade på leksaker på br och jag och kenneth tog en fika i en av kafeterierna :P trevligt...
sedan följde jag med marcus och hjälpte honom att komma på en bra födelsedagspresent. :)
sedan blev det in på skopunkten för monica behövde nya skor och då passade jag på att köpa stövlar med foder till elicia :)
en annan sak... elicia älskade att åka lastbil... det var en dröm som hon troligen haft ett tag :)
när vi kom hem igen så gick monica och elicia ut på balkongen och byggde en snögubbe efter att vi ätit tacos igen :P haha, blev mycket kvar efter fredagen.
 visst blev snögubben fin :P dock försvann den fort!

när de byggt klart och jag fotat gubben så drog vi till Jonas en stund på fika. han ringde och frågade om vi ville komma över så varför inte...
när vi kom dit var den stora hunden på elicia hela tiden... men det var trevligt... kaffe och kladdkaka är aldrig fel :)
 bilden är mörk men tagen hemma hos jonas och johanna :)

sedan kom även Tim förbi... och när vi suttit där i någon timme var det dags för elicia att gå hem och sova så vi gick hem... elicia åt lite till och sedan blev det bad och sedan måla lite och sedan sängen..
jag och monica satte oss och gjorde inbjudningskorten till elicias födelsedag :)
de blev jättefina :P
efter det gick monica hem.

söndag: var hemma hela dagen i stort sett... kolla film och lekte i elicias rum.
sedan blev det dags för tvättstugan... elicia tycker det e riktigt kul att följa med ner så det fick hon självklart göra... kan ju inte lämna henne själv i lägenheten...
sedan somnade jag vid 1 tiden...

just ja... läste även ut boken i helgen... så nu måste jag hitta en ny bok att läsa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback