RSS 2.0

Livet utan dator.

Livet utan dator funkar faktiskt. Insåg idag att jag till och med kan logga in på msn. Haha. Så loggade in på msn idag endast för att kolla om Marcus var där. Vilket han var. Jag bad honom komma hit och umgås med Elicia så jag kunde tvätta utan att släpa med henne. Visst det är inte svårt men lättare om någon tar henne. Så de har lekt massor och kollat på film. Elicia har ju varit hemma idag. Men tror det blir dagis imorn. Ska även på möte imorn. Så jag har tvättat kläderna ja hittade som var i hennes storlek när jag kollade förrådet. :) ska tvätta imorn kväll med. Nu ska jag fixa med annat. :) skriver ett inlägg senare.

Kommentarer
Postat av: guevacci

härligt, min med :D görs ?

2010-11-01 @ 21:28:43
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback