RSS 2.0

seminarium

fortsatte så klart med crash bandicoot igår... hehe... snacka om att vara barnslig :P haha

läste i boken som snart är utläst :) bara 60-70 sidor kvar... garanterat utläst ikväll.. :P

vaknade vid 4 i morse och hade världens magvärk... kunde inte somna om förräns vid 6...
gick upp halv 8 och elicia åt frukost och sedan klädde vi på oss.. gick hemifrån strax innan halv 9.. inte ville hon sitta i vagnen heller så vi kom senare till dagis än väntat...

upp till ingeus och på seminarium... det var faktiskt riktigt kul och sitta där och snacka med andra som också söker jobb. :) några kände man ju igen sedan tidigare :)
efter det hade jag möte med min coach... sedan blev det ner på stan mötte Malin vid geroges och sedan gick jag upp till henne för att använda datorn som jag sitter vid nu... ska försöka hinna med att skicka iväg några ansökningar nu innan skruttan ska hämtas... :) annars får jag göra det imorn :P

sedan får vi se vad denna dag bjuder på... någon som har förslag på vad man kan äta ikväll??

puss <333


Kommentarer
Postat av: Lindberg - KILLBLOGG

jaa det är alltid trevligt! :)

tack så mkt :)

2010-11-18 @ 15:26:59
URL: http://youfoundit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback